18+

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.

Copyright 2009-2019, Eurozet Sp. z o. o.

Jedzenie aż za świeże...

Zjadła sushi. W jej migdałkach zamieszkał POTWÓR!

Wojciech Kozicki
20.07.2020  16:28
Pasożyty w sushi i sashimi - surowa ryba szkodliwa?
Pasożyty w sushi i sashimi - surowa ryba szkodliwa? Fot: The American Society of Tropical Medicine and Hygiene

Lubicie sushi i sashimi? Miejcie się na baczności, bo surowa ryba może okazać się bardzo szkodliwa dla zdrowia. Przekonała się o tym Japonka, w której migdałkach zalęgła się ogromna glista.

Macie swój domowy przepis na sushi? A może znacie najlepsze restauracje, gdzie podawane są sushi i sashimi? Musicie wiedzieć, że te dania to igranie ze śmiercią! 25-letnia Japonka udała się do lekarza w Tokyo's St. Luke's International Hospital, ponieważ bolało ją gardło. Okazało się, że TO zamieszkało w jej migdałkach.

Sushi szkodliwe dla zdrowia! Pasożyty!

Lekarze z Tokio szybko odkryli skąd u młodej kobiety wziął się ból gardła. W jej lewym migdałku zalęgła się żywa glista. Miała długość 38 milimetrów. Jak możemy przeczytać na łamach "The American Society of Tropical Medicine and Hygiene", niechciany lokator w jamie ustnej został wyciągnięty za pomocą pincety.

Wiadomo skąd larwa znalazła się w ustach Japonki. Przyznała się, że kilka dni temu jadła sushi i sashimi. To właśnie w surowym mięsie mieszkała Pseudoterranova azaras, czyli pasożytnicza glista. Zazwyczaj spotykana jest właśnie w owocach morza.

Media podają, że kobieta czuje się dobrze. Przeprowadzono badania krwi  i podano, że od momentu usunięcia glisty wyniki znacząco się poprawiły. Japonka miała wiele szczęścia, bo Pseudoterranova azaras powoduje zazwyczaj anisakiozę, czyli chorobę pasożytniczą.

Zagłosuj

Jesteś amatorem sushi?

Liczba głosów:

Przeczytaj więcej
Komentarze