18+

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.

Copyright 2009-2019, Eurozet Sp. z o. o.

Smacznego!

Kobieta zobaczyła martwego od lat męża w nowej reklamie restauracji

24.01.2023  14:47
Czy na nagraniu uwieczniono ducha?
Czy na nagraniu uwieczniono ducha? Fot: Facebook Spice Cottage

Na stronie indyjskiej restauracji na Facebooku pojawił się spot promocyjny. W komentarzach jedna z osób stwierdziła, że na nagraniu widać jej zmarłego męża oraz jego syna. Nagranie wykonano na początku stycznia tego roku, a mężczyzna miał umrzeć w 2014 roku.

Indyjska restauracja Spice Cottage z wioski Westbourne w West Sussex wrzuciła na swoją stronę na Facebooku nagranie promocyjne zatytułowane „Nowy rok, nowy nastrój”. Widzimy na nim przyjemnie spędzających czas ludzi, którzy ze smakiem pałaszują przysmaki kuchni indyjskiej.

Uwagę przyciągnęły jednak nie kurczaczki, sosiki itp., lecz komentarz jednej z osób, która stwierdziła, że na nagraniu widzi swojego zmarłego męża.

Duch na nagraniu?

Kobieta o imieniu Lucy zamieściła komentarz pod nagraniem, w którym twierdzi, że widzi tam swojego zmarłego w 2014 roku męża. Dlatego zapytała, kiedy powstał filmik – w końcu restauracja mogła użyć zdjęć archiwalnych.

- Ile lat ma nagranie? Mój zmarły mąż i jego syn są na pierwszym ujęciu, a on zmarł w 2014 roku.

- Cześć Lucy, przykro mi to słyszeć. Ten materiał został nagrany w zeszłym tygodniu

- tak wyglądała rozmowa pomiędzy Lucy a restauracją.

Wciąż nie wiadomo, jak skończy się ta sprawa – czy kobieta zobaczyła ducha? Czy restauracja trochę oszukała i pokazała archiwalne nagrania, na których mieli pełne sale gości? Dokąd nocą tupta jeż?

Wielu internautów rzuciło się do klawiatur i prześcigają się w teoriach oraz żartach słownych. Brytyjski dziennik „Daily Mail” zwrócił się z prośbą o komentarz od Lucy i od restauracji, lecz nie otrzymał żadnej odpowiedzi.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca. Bądź na bieżąco! Polub naszą stronę na Facebooku.

Czytaj także