18+

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.

Copyright 2009-2019, Eurozet Sp. z o. o.

Burgery o smaku Putina

Podróbka McDonald’s w Rosji. Ujawnili co dają ludziom

Wojciech Kozicki
30.03.2023  15:18
Podróbka McDonald’s w Rosji. Ujawnili co dają ludziom. Miał być McRoyal, Big Maca, happy meal i frytki, a jest „Wkusno i toczka” - pleśń i kapusta kwaszona
Podróbka McDonald’s w Rosji. Ujawnili co dają ludziom. Miał być McRoyal, Big Maca, happy meal i frytki, a jest „Wkusno i toczka” - pleśń i kapusta kwaszona Fot: Photo Researchers, Inc./Science Source/East News - zdjęcie ilustracyjne

McDonald’s w Rosji zniknął, a jego miejsce zajęła sieć fast food "Wkusno - i toczka". Myślicie, że dostaniecie cheesburgery, WieśMaca, frytki, McRoyala i Big Maca? To przecież Rosja! W menu są  "swojskie frykasy", czyli kapusta kwaszona, kompot i spleśniałe bułki. Rosjanie chcieli jest ruskie burgery, ale najedli się wstydu.

Amerykańska sieć restauracji McDonald’s wycofała się z Rosji. Opuszczone restauracje zajęła rosyjska podróbka, czyli sieć "Wkusno - i toczka" ("Smacznie i kropka"). Do sieci trafiły zdjęcia rosyjskich "pyszności" z tego fast foodu, a z rosyjskich promocji śmieje się cały świat. 

Podróbka McDonald’s w Rosji. Nistrawność w promocji

Początkowo w menu „Wkusno i toczka” były hamburgery, cola i frytki. Rosja chwaliła się, że lokale działają i sankcji się nie boją. Zapasy produktów jednak szybko się skończyły. Nie ma m.in. frytek z polskich ziemniaków, które zamawiał McDonald’s. Zastąpiła je kwaszona kapusta. Zamiast coli jest kompot.

Jakość jedzenia woła o pomstę do nieba. W sieci pojawiają się zdjęcia pieczywa z pleśnią. Wiele osób narzeka, że rosyjski fast food smakuje tak ohydnie jak się nazywa. Zniknęły nawet zestawy z zabawkami, których dostawy zostały przerwane. Do tego lokale oszukują podając mniejsze porcje oraz w ramach promocji… podnosząc ceny!

 Rosyjski biznesma nAleksander Gowor dostał po kieszeni. Jego sieć restauracji „Wkusno i toczka” zanotowała 11,3 mld rubli straty w 2022 roku.

Klientom nie spodobały się także nietypowe ''promocje'' zaproponowane przez lokal. Np. ceny kanapek z kurczakiem czy burgerów zostały podniesione z ok. 3 zł do 4,20 zł. Podwyżkę cen przedstawiono jako ''promocję'', licząc, że konsumenci się nie zorientują – informuje O2.pl.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca. Bądź na bieżąco! Polub naszą stronę na Facebooku.

Źródło: RP.pl, Business Insider

Czytaj także