Oceń
Święta coraz bliżej. W sieci zaczynają pojawiać się kolejne bożonarodzeniowe reklamy. Do grona tych najbardziej wzruszających dołączyło właśnie nagranie młodego Brytyjczyka Phila Beastalla.
Po tym, jak do sieci trafiła świąteczna reklama firmy John Lewis, w której gościnnie wystąpił Elton John, myślano, że bardziej wzruszającego filmu przed Bożym Narodzeniem już nie będzie. A potem zaczęto masowo udostępniać nagranie stworzone przez Phila Beastalla. W ciągu zaledwie kilku dni wideo odtworzono już ponad 6 milionów razy.
3-minutowy film zatytułowany „Love is a Gift” (Miłość to dar – przyp.red.) powstał jeszcze w 2014 roku, ale autor Phil Beastall postanowił przypomnieć go na swoim Facebooku. Wzruszająca historia matki, która przed śmiercią zostawiła synowi nagrania ze świątecznymi życzeniami w ekspresowym tempie podbiła serca internautów.
Efekt pracy 32-letniego Brytyjczyka zdumiewa tym bardziej, że koszt produkcji wyniósł zaledwie 64 dolary (ok. 240 zł). To kwota śmiesznie niska w porównaniu do budżetu hitowej reklamy John Lewis, która miała kosztować firmę… 33 miliony zł. Z tego też powodu zauroczeni produkcją Brytyjczyka widzowie rozpoczęli internetową akcję, „domagając się” od firmy John Lewis, by ta zatrudniła Beastalla.
Świąteczna reklama Phila Beastalla:
ZOBACZ TEŻ:
Oceń artykuł

