Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

503 Backend fetch failed

Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed

Guru Meditation:

XID: 3278185


Varnish cache server

503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

502 Bad Gateway

The server returned an invalid or incomplete response.
503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Otworzyła przesyłkę i osłupiała. W nowych dżinsach znalazła coś ohydnego

Magdalena Barszczak
12.01.2018  13:17
Kupiła spodnie przez internet. W kieszeni znalazła brudne stringi
Kupiła spodnie przez internet. W kieszeni znalazła brudne stringi Fot: Pixabay.com

Swoim oburzeniem podzieliła się z internautami.

Amerykanka Christine Evans zamówiła dżinsy w ekskluzywnym sklepie internetowym. Jej podekscytowanie szybko ustąpiło miejsca oburzeniu, gdy otworzyła przesyłkę. W środku znalazła przykrą „niespodziankę”.

Jak informuje news.com.au, mieszkanka Nowego Jorku zrobiła zakupy w sieci Nordstrom. Za spodnie zapłaciła niemało, bo 89 funtów (w przeliczeniu ok. 400 zł). Kiedy rozpakowała nowy nabytek, najpierw zdębiała, a potem się wściekła. W kieszeni znalazła brudne, znoszone stringi. Evans jest pielęgniarką, więc wie, jakie zagrożenia niosą ze sobą takie rzeczy.

Jako wieloletnia lojalna klientka waszej firmy jestem porażona jakością obsługi klienta. W przedniej kieszeni dżinsów, które zamówiłam, znalazłam parę damskich, brudnych i znoszonych stringów. Zadzwoniłam na infolinię, ale reakcja pracownika nie była adekwatna do powagi sytuacji - napisała na Twitterze.

Nordstrom zaoferował nowojorczance wymianę spodni. Jednak Evans stwierdziła, że to nie wystarczy.

Firma taka jak ta mogłaby zrobić więcej dla lojalnego klienta – dodała. (Twitter.com/camnyc1)

Tymczasem ludzie dziwią się, że odpowiedź sklepu nie usatysfakcjonowała Evans. Niektórzy zastanawiają się, czy internautka nie szuka taniej sensacji.

Zdziwiłabyś się, co ludzie próbują zwracać jako nowe rzeczy - napisała Marci. (Twitter.com/camnyc1)

Nie ma dowodu, że ta kobieta mówi prawdę - skomentował Greg. (Twitter.com/camnyc1)

Chcieli ci oddać pieniądze. Czego jeszcze ci trzeba? - nie dowierzał Spiro. (Twitter.com/camnyc1)

Na razie nie wiadomo, jak brudne majtki znalazły się w kieszeni dżinsów. Firma odzieżowa przeprosiła klientkę na Twitterze i wyjaśnia sprawę.

Zagłosuj

Czy zdarzyła ci się kiedyś podobna "niespodzianka" podczas zakupów w sieci?

Liczba głosów:

503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Przeczytaj więcej
Komentarze
503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

502 Bad Gateway

The server returned an invalid or incomplete response. 503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.