Ciągnie wory z biedy?

Gwiazda Klanu buszuje w śmietnikach. Wiemy co wygrzebała

Wojciech Kozicki
03.12.2019  15:47
Paulina Holtz grzebie w śmietniku i robi tani remont
Paulina Holtz grzebie w śmietniku i robi tani remont Fot: Klan - oficjalny fan page/Facebook

Serial „Klan” jest jak lokomotywa z "Super Expressu" -  nie chce się zatrzymać, chociaż być może nie ma celu i niewiele osób interesuje taka "podróż". Chociaż oglądalność spada, to pojawiają się jednak kolejne odcinki serialu (także online). Aktorzy chyba nie zarabiają w telenoweli TVP zbyt dobrze, bo Paulina Holtz przyznała się, że buszuje po śmietnikach.

„Klan” to obecnie głównie śmieszne sceny, reklamy produktów i dziwny product placement, kultowe sceny z Maćkiem i zabawne memy.  Telenowela ma tak niski budżet, że aktorzy muszą na planie pojawiać się we własnych ubraniachCzesia z Klanu (Anna Powierza) chyba również prywatnie ma problem z brakiem ciuchów, a może i nawet z dostępem do wody w domu, bo ostatnio kąpała się nago w lodowatym jeziorze. Bieda dotknęła najwyraźniej Paulinę Holtz.

Aktorka z „Klanu” oczywiście nie przyznała się, że w portfelu hula wiatr. Paulina Holtz na Instagramie oznajmiła, że wyznaje filozofię „zero waste” i uprawia recycling. Robiła remont w domu i wyjawiła, że kafelki znalazła na śmietniku.

Mam w mieszkaniu starą, przedwojenną, oryginalną z 1937r podłogę zwaną „gorsecikami”. Jakiś czas temu ktoś w naszej kamienicy robił remont i wywalił na śmietnik 4 worki tych kafelków. Abstrahując od tego, że stracił kupę kasy bo mógł je sprzedać, jestem mega wdzięczna! Z wielkim trudem zaciągnęliśmy te wory do piwnicy gdzie przeleżały kilka lat a dziś zrobiliśmy z nimi porządek i na dniach zostaną ułożone w remontowanej łazience  - napisała aktorka z „Klanu” na Instagramie.

„Fakt” przypomina, że Paulina Holtz dba o środowisko. Po mieście porusza się rowerem i jest wegetarianką, a ekologicznego trybu życia uczy swoje córki.

Oglądalność "Klanu"

Jak podają wirtualnemedia.pl, gdy emitowany jest „Klan”, TVP zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 zajmuje miejsce trzecie.  Średnia oglądalność wynosi 1,22 mln. widzów.

Przeczytaj więcej
Komentarze