Oceń
Instagram to prawdziwa kopalnia złota, stawki celebrytów i gwiazd są coraz większe. Przykład? Właśnie ujawniono ile zarabia Małgorzata Rozenek-Majdan na Instagramie. Za jeden post sponsorowany zgarnia nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych! Wiadomo również ile za reklamę na Insta bierze Julia Wieniawa.
Marketing internetowy i Instagram to ostatnio główne źródło zarobku dla gwiazd, influencerów i celebrytów. Stawki za post sponsorowany wciąż nieprzyzwoicie rosną. „Fakt” opublikował rangking gwiazd, które zarabiają na Instagramie najwięcej i cieszą się największych zaufaniem firm. Znalazła się na niej oczywiście Małgorzata Rozenek-Majdan. Henio i Pysiula mogą być z niej dumni!
Ile zarabia Małgorzata Rozenek na Instagramie za post?
Żona Radosława „Pysiuli” Majdana na Instagramie ma prawie 1,5 miliona followersów, co przekłada się na ogromne zarobki z postów sponsorowanych. Jak podaje Fakt, Perfekcyjna Pani Domu za jeden post sponsorowany może zarobić od 15 do50 tysięcy złotych. Nieco mniej, bo „tylko” 15-40 tysięcy złotych zgarnia Małgorzata Socha. Na trzecim miejscu podium ulokowała się Julia Wieniawa, która za wpis na Instagramie z lokowaniem produktu zarabia od 10 do nawet 30 tysięcy złotych.
Przykładowo Klaudia Halejcio zarabia od 3 do 15 tysięcy za internetową kampanię reklamową. Choć w rankingu przeważają panie, panowie również nie mogą narzekać. Adam Zdrójkowski za post sponsorowany inkasuje od 3 do 15 tysięcy złotych, a Mikołaj Roznerski od 5 do 20 tysięcy złotych – pisze Plotek.pl.
Plotek zapytał menedżera Rozenek o jej biznesy na Instagramie. Wyjaśnił, że celebrytka codziennie otrzymuje kilka propozycji reklamowych w mediach społecznościowych, ale bardzo uważnie wybiera, co reklamuje, przede wszystkim skupiając się na polskich markach. Osobiście testuje promowane produkty.
Za co Małgorzata Rozenek-Majdan zgarnia tak wielkie wynagrodzenie? Ekspert od marketingu wyjaśnił wspomnianemu portalowi, że jednym z głównych czynników jest wykorzystanie wizerunku, co kosztuje najwięcej. Zasięg na Instagramie również znacząco wpływa na cenę.
Mamy też zasadę, że w przypadku współprac z różnymi brandami, ustalamy, że część wynagrodzenia zostanie wpłacone na zbiórki lub inne akcje charytatywne – powiedział menadżer Małgorzaty Rozenek-Majdan. (Plotek)
Oceń artykuł