Oceń
Reprezentacja Polski w piłce nożnej traci gole i sponsorów. Kolejny kluczowy sponsor wycofał się ze wspierania finansowego piłki nożnej. Biało-czerwoni w finansowym kryzysie?
Reprezentacja Polski w piłce nożnej i kolejna porażka. Rzecznik PZPN w rozmowie z portalem PZPN potwierdził, że Alior Bank nie będzie już sponsorem polskiej drużyny. Umowa sponsorska banku i PZPN, zawarta w 2014 roku, nie została przedłużona. Powodów zakończenia współpracy nie podano, ale Wirtualne Media piszą o "fiasku negocjacji z PZPN"
Sponsorzy reprezentacji Polski. Piłka nożna się opłaca?
Radio ZET przypomina, że trwa czarna seria dla polskiej reprezentacji. Przestały ją wspierać takie marki jak Ustronianka, T-Mobile, Tyskie oraz Oshee. Sponsorami narodowej drużyny pozostają jednak nadal Biedronka, Orlen, Fakro, STS oraz Leroy Merlin. Niedawno do grona sponsorów reprezentacji dołączyły firmy Tarczyński oraz InPost.
Czy polska reprezentacja w piłce nożnej jest nadal atrakcyjna dla sponsorów? Czy wpływają na to słabe mecze i afera z premiami od premiera Morawieckiego oraz odejście Michniewicza?
Polski Związek Piłki Nożnej przeżywał ostatnio bardzo intensywny czas, jeśli chodzi o negocjowanie kontraktów sponsorskich. Nie oznacza to jednak, że PZPN ma problem ze sponsorami – pisze Radio ZET.
Polscy piłkarze mają przed sobą karkołomne wyzwanie. Mecz reprezentacji na PGE Narodowym z Niemcami 16 czerwca będzie bitwą o wszystko?
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca. Bądź na bieżąco! Polub naszą stronę na Facebooku.
Oceń artykuł
Tu się dzieje
