Oceń
Idea Bank ma poważne kłopoty. Nastąpiła ogromna awaria tego dużego banku. Klienci doświadczyli dramatu podwójnie liczonych transakcji i wyzerowanych kont.
Idea Bank od wczoraj walczy z wyjątkowo potężną awarią, która mogła przyprawić o palpitację serca niejednego klienta gigantycznej organizacji.
Idea Bank miał poważną awarię
Transakcje kartą zostały zdublowane, infolinia nie funkcjonuje, a z kont klientów znikają środki - takie rzeczy dzieją się od wczoraj. Idea Bank będzie długo walczył z problemami, które piętrzą się od wczoraj jak ogromna piramida. Klienci napisali o problemach z płatnościami w serwisie Down Detector.
Bardzo przepraszamy za tę sytuację. Aktualnie trwają prace naprawcze, mające na celu jak najszybsze wyeliminowanie błędu księgowania. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości - zaistniała kwestia może zostać rozwiązana w przeciągu najbliższych godzin i środki powrócą na konto
- możemy przeczytać na Facebooku. W taki sposób Idea Bank odpowiedział na post jednego z klientów.
Co więcej, Idea Bank wydał nawet specjalne oświadczenie, w którym oficjalnie przeprasza za wszystko, co dręczyło dotychczas klientów.
Przyczyna błędu została zdiagnozowana. Aktualnie Bank pracuje nad jej jak najszybszym rozwiązaniem, a sam błąd został już 19 listopada zgłoszony do dostawcy systemu bankowego. Wszystkie przypadki podwójnego księgowania zostaną usunięte z systemu dzisiaj do końca dnia – zostaną wprowadzone korekty błędnych transakcji na rachunkach klientów. W następnych dniach Bank będzie dokonywał korekt ewentualnych konsekwencji błędu, np. naliczonych nienależnie odsetek od debetu. Klienci, którzy zauważyli nieprawidłowość na swoich kontach nie muszą dokonywać żadnych zgłoszeń – zwrot środków zostanie dokonany automatycznie. Przepraszamy klientów za wszystkie niedogodności, w tym za automatyczną wysyłkę SMS-ów o rzekomym przekroczeniu salda na kartach płatniczych
- możemy w nim przeczytać.
Mamy nadzieję, że klienci już poczują się spokojni.
Oceń artykuł
Tu się dzieje
