Oceń
Od kilku godzin klienci banków Pekao, ING i Santander nie mają dostępu do bankowych aplikacji mobilnych i kont internetowych, a także nie mogą płacić BLIKIEM. Przyczyny usterki nie są znane, choć według oficjalnych komunikatów sprawą zajmuje się już dział IT. Czy nasze pieniądze są bezpieczne?
Portal spidersweb.pl donosi o awarii największych banków w Polsce. Z niewyjaśnionych przyczyn klienci banków Pekao, ING i Santander stracili dostęp do swoich kont.
Awaria banków w Polsce
Nawet jeśli uda nam się zalogować na konto, wykonanie przelewu wewnętrznego lub zewnętrznego jest niemożliwe. Awarię potwierdzają zarówno klienci banków, jak i banki, które przygotowały już oficjalne komunikaty w tej sprawie.
Dzień dobry, obecnie mogą występować utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej oraz internetowej. Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodności - poinformował na Twitterze Santander Bank.
Pierwsze zgłoszenia dotyczące problemów technicznych pojawiły się po godzinie 10 rano. Jak informuje portal baknier.pl awaria dotknęła również użytkowników biura maklerskiego Pekao.
Awaria w Pekao, nie działa biuro maklerskie, nie można składać zleceń na giełdę, nie przelewy wewnętrzne i nie działa logowanie do biura maklerskiego - mówi jeden z internautów cytowany przez portal bankier.pl.
Niestety, nie wiadomo, jak długo potrwa naprawianie usterki. Mamy nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana szybciej, niż w przypadku ostatniej awarii Facebooka.
Oceń artykuł
Tu się dzieje
