Oceń
Jeśli jesteś klientem PKO BP i otrzymałeś od banku SMS-a, być może warto się wczytać w jego treść. Jest szansa, że należy Ci się od niego rekompensata.
Bank PKO BP przed laty zaliczył pewną wpadkę, za którą teraz musi przepraszać klientów i jest im winny zadośćuczynienie. Korzystałeś z jego usług w latach 2014-2016? Być może i Tobie przysługuje rekompensata.
Dlaczego PKO BP jest do tego zobowiązane? W wyżej wymienionych latach bank informował o zmianie taryf jedynie przy pomocy strony internetowej. UOKiK (Urzędu ochrony Konsumentów i Konkurencji) zdecydowało o konieczności zrekompensowania tego błędu klientom w zeszłym roku. Do osób, którym one przysługują bank wysłał powiadomienie SMS.
PKO BP rekompensuje błąd klientom
Na jakie rekompensaty można liczyć? Między innymi na to, że przez dwa miesiące będzie można korzystać z bezpłatnej usługi powiadomień SMS oraz na to, że w okresie od 1 sierpnia do 31 października 2019 roku będzie istniała możliwość bezpłatnego rozłożenia na 6 rat 0% jednej dowolnej transakcji bezgotówkowej dokonanej kartą kredytową w kwocie od 200 zł do 1500 zł, pod warunkiem złożenia wniosku o taką usługę w terminie pięciu dni kalendarzowych od dnia dokonania transakcji.
Inne udogodnienia to możliwość jednokrotnego wyboru bezpłatnego niestandardowego wizerunku karty debetowej z galerii, a także w okresie od 1 sierpnia do 31 października 2019 roku możliwość wykonywania bezpłatnych przelewów do ZUS i US za pośrednictwem iPKO, IKO lub telefonicznego serwisu.
Warto zatroszczyć się o to, co jest danym osobom należne, tym bardziej, że aby z tego skorzystać, nie trzeba podpisywać żadnego porozumienia z bankiem.
Oceń artykuł